90%

profituri
reinvestite

+20%

creștere anuală

20+

produse noi
anual

600+

certificate
înregistrate

41+

operează în țări
în jurul lumii

25%

exporturi

Strategia 2020-2030

Pentru a deveni una dintre primele 100 de companii farmaceutice din lume în partea ce ține de implementarea misiunii sale. Baza strategiei pe termen lung este „PRODUSUL INTERNAȚIONAL” – un produs care este solicitat, competitiv și disponibil în afara Ucrainei.

Valorile noastre

Antreprenoriat

  • Asiguram RENTABILITATEA ridicată a activitaților noastre ca bază pentru bunăstarea ANGAJAȚILOR, PROPRIETARILOR și SOCIETATII în ansamblu, precum baza și oportunitatea de a ne îndeplini SCOPUL și MISIUNEA.
  • INOVAȚIILE noastre creează STIL în afacerile farmaceutice.
  • Transformăm IDEI creative în SOLUȚII eficiente pentru a trata și îmbunătăți sănătatea oamenilor.

Realizarea

  • Obiectivele ambițioase, maxime, înalte, dificil de atins încarcă viața cu un sens și o semnificație specială.
  • Tot ceea ce duce la victorie (atingerea obiectivelor), ar trebui făcut:

  • Fiecare dintre noi, prin stabilirea de obiective, dobândește puterea și dreptul de a face totul pentru a atinge acest obiectiv „ORICE ESTE NECESAR!”.
  • În timp ce TOȚI cei din companie sunt pregătiți pentru un astfel de comportament și îl acceptă.
  • Dă dovadă de perseverență, ingeniozitate și abordări inovatoare, în SPECIAL în situațiile în care există dificultăți și obstacole.
  • Ne ghidăm după principiul: „Delicat cu oamenii, dur cu problemele”.

  • După ce am acceptat sarcina (scopul), începem să acționăm imediat, fără a aștepta instrucțiuni suplimentare, stabilim ce trebuie făcut și luăm inițiativă.
  • Valoarea oricărei activități sau proces este REZULTAT.

Creştere

CREȘTEREA constantă este unul dintre principalii factori ai succesului YURiA-PHARM.

  • Schimbările sunt o parte integrantă a creșterii, iar RATA SCHIMBĂRII este ceea ce distinge un CÂȘTIGĂTOR de ceilalți și este ceea ce îl face cu adevărat să fie unul.
  • Creșterea (ca și schimbarea) poate fi dureroasă, dar lipsa creșterii este dezastruoasă.
  • Nu ne este frică de greșeli și eșecuri, acestea sunt componente ale CREȘTERII. Eșecul duce la succes dacă din el se învață lecții.
  • PRINCIPIUL CHEIE AL CREȘTERII: "AZI ESTE MAI BINE DECÂT IERI, MÂINE VA FI MAI BINE DECÂT ASTĂZI."

Parteneriat

  • Parteneriatul este esența (nucleul) construirii unei afaceri în cadrul corporației noastre, ne permite nu numai să obținem rezultate înalte, ci și rezultate EXCEPȚIONALE.
  • Înțelegem parteneriatul ca relații care ajută (duc la) realizarea SCOPURILOR și la atingerea obiectivelor fiecăruia dintre parteneri.
  • Cultivăm relații de parteneriat în toate domeniile interacțiunii noastre (mediu):
    ANGAJATI, CLIENȚI, FURNIZORI, SOCIETATE.
  • Participăm la proiecte de dezvoltare PUBLICĂ și socială, precum și la proiecte de protecție a mediului în țările (teritoriile) în care desfășurăm activități de afaceri.
  • Promovăm implicarea, dezvoltarea și realizarea potențialului creativ și a talentelor ANGAJAȚILOR, CLIENȚILOR, FURNIZORILOR noștri, precum și îmbunătățirea bunăstării acestora.
  • Creăm oportunități pentru angajații noștri de a forma un nivel decent de bogăție, inclusiv în vârstă.

Cultivăm standarde înalte de relaționare etică:

  • RECUNOAȘTEREA realizărilor și GRATITUDINE
  • PASIUNE (inspirație) și IMPLICARE în orice problemă în care suntem implicați
  • Onestitate, rapiditate, înțelegere și pozitivism în comunicarea internă
  • Problemele nu sunt ignorate, ci discutate deschis și transformate în TASK-URI

Îmbunătăţire

  • Prin perfecționarea continuă a filozofiei NOASTRE, ne propunem să construim o cultură corporativă care să promoveze CONDIȚII și OPORTUNITĂȚI pentru ANGAJAȚII și PARTENERII noștri de a "FACE CEA MAI BUNĂ MUNCĂ DIN VIAȚA LOR" și nu doar atât.

Cooperare

  • COOPERAREA este văzută ca SOLUȚIE COLECTIVĂ pentru a atinge un obiectiv stabilit împreună (este mai mult decât pur și simplu EXISTENȚA unui obiectiv comun), și ca un PROCES CONECTIV bilateral sau multilateral activ care permite mobilizarea mai multor RESURSE pentru beneficiul TUTUROR părților interesate.